Fonduri Structurale Europene

Fondurile europene si publicitatea proiectelor Regio

Posted on: Septembrie 14, 2010

Beneficiarii proiectelor REGIO trebuie sa respecte prevederile contractuale privind publicitatea proiectelor castigate si sa promoveze faptul ca au beneficiat de sprijin financiar din partea Uniunii Europene si a Guvernului Romaniei.

De aceea, trebuie sa utilizeze, pe toate materialele cu caracter informativ, anumite elemente de identitate vizuala. Rolul nostru este de a-i sprijini si indruma, astfel incat sa fie atinse obiectivele de informare pentru acest program.

Suntem acum in faza in care imaginea dorita pentru acest program se va caracteriza prin: initiativa, dinamism, gasirea de solutii si parteneriat.

Pentru a atrage eficient si alte fonduri europene nerambursabile, trebuie sa construim, impreuna cu beneficiarii de fonduri nerambursabile, renumele programului REGIO, caracterizat prin interes general, corectitudine si atingerea rezultatelor dorite, adica exact ceea ce asteapta publicul larg de la aceste proiecte”, a declarat domnul Simion Cretu, director general ADR Centru.

%d blogeri au apreciat asta: